Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Missing you :*

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera :*

Rindu. Yes. Sangat sangat teramatlahh sangat. susah saya nak lupakan semua ini. Sekarang aku tak tahu kenapa tapi aku skrg dah tak berapa minat dengan kau sangat. Kau tuh sombong sangat. Mana taknya. Layan budak gedik jeh. Ugh. Kau kenapa AA? Sakit je hati aku tengok kau dengan orang lain. Perit. Macam nak bunuh diri, Memang kau tak tau yang aku sukakan kau. tapi aku sedaya upaya nak rapatkan diri dengan kau. Memang aku tak tahu macamana tapi takpa. aku cuba. Sampai aku dapat. Tapi kalau kau betul2 buat aku sakit hati takde maknanya aku nak terhegeh2 dgn kau. Amboi. Kau ingat kau ni apa? ANAK DATO'? ANAK SULTAN? ugh. Atleast aku ada maruah okay. Takpa its okay ramai lagi orang kat luar sana. Anywy aku still harapkan kau. Hmmmm. Harap kau faham :'D


Bye :*