Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
memories in 2012

                                                        Hi and assalamualaikum wbt (:
Rindu. Aku rindu segalanya kenangan kami tahun 2012. -Nur farahin afiqah binti rahman yusoff -Syazana binti jurami -Nuraisyah binti mustafar -Nurul asyikin binti mat ropi -Zulaikha Husna binti khairul anwar . Guys aku rindu sangat kat korang. Even baru setahun kenal tapi aku rasa macam korang lah buddyz aku selamanya. Ingat lagi kenangan kita. Lawak. Sedih. Malu. Ya Allah. Rindunya T^T Ingat lagi masa kita tak hafal surah semua kena ketuk ketampi kat luar kelas sama sama. Bila kita ketawa masa aku jatuh kerusi. Bila aku nangis korang pujuk siap bagi air kotak lagi :"( bila aku bersihkan kelas samasama. Bila kita lepak kat kantin lamalama bila ustazah takda. Bila kita semua buat lawak samasama. Bila kita masuk tandas sama sama. Bila kita beli ice blended jauhjauh kat rumah orang. Bila kita lepak dalam van sama sama, Bila kita tolong cikgu samasama. bila kita main blinkblink sama sama. Everything <3 Missyouguys a lot. Tapi tahun depan diaorang semua sch agama pagi. Sebab sch menengah petang. Aku sorang jee sch agama petang ~_~