Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Moments :)

Hi and assalmualaikum wbt :)

First day sch. The best moments ever ;p Yay! adaa budak hansome kat kelas. Lol. Crush baru. Seriously aku selalu tengok muka dia kat kelas sampai takleh fokus pelajaran. Lol~ Hha. Comeel je muka diaa. Tapi tulahh. skrg aku lagi susah nak tengok dia lama lama sebab membe dia semua keliling dia. Bila nak tengok muka dia mesti membe dia nampak. Dahlah membe dia suka buat muka comel and selalu sangat nak pandangpandang kat aku. Ehh perasan lah tu aku suka kat dia. Woi Xp aku suka aizat lahh ;p Hha, Muhammad aizat azhar. So sweet name. Tapi tulah aku skrg boleh tengok dari jauh je. Takpa takpa. As long as he same class with me. Tiaptiap hari exited nak pergi sch sematamata nak tengok muka dia. Lol~ 

Rinduu~ Rindu lah membe lama akuu semuaa. Kenapa lah tak sama sesi. So Sadd~ To Baddddddd~ Hmmm. Yelah takda rezeki. Redha jelah. Anyway tahun ni sepatutnya aku fokus pada pelajaran. Lepas ni pun mesti jarang bukak blog. Bukak twitter, Bukak Facebook. Hmmm. Takpa lah online kat fhone pun jadilahh ~