Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Stress!

Assalamualaikum wbt

Haaaa! Akhirnya dapat jugak aku online. Hmmm GG baru je habes. tapi aku kecewa sangat dengan keputusan aku. So sad. Hmm Aku tak tahu lah turun ke naik kelas tapi tulah. Pasrah jelah. Aku akan try lagi. Aku akan buat yang terbaik lagi. Memang tahun nih banyak dugaan. Tapi semua tu sekejap je. pejam celik pejam celik dah boleh merdeka tapi tulah. start from now on aku kena lebih sabar dan tahan emosi aku. Memang sekarang nih aku stress sengat dengan semua homework, semua periksaan, tusyien itu lah ini lah. Memang busy tahap gaban lah woi. Aku macam nak bunuh diri je. Tapi bila fikir fikir balik . Ramai lagi orang yang lebih strees daripada kita kan? Buat apa kita nak merungut, Tak dapat apa apa hasil pun lah dude. Okay aku faham sekarang macamana budak budak yang lain rasa masa jadi mangsa calon periksa besar nih. 

Yay! budak gedik tu dah pindah! *lompat atas katil* Im so happy she's gone to another school. Finally, aku boleh spy MAA macam dulu. Aku just tak suka sangat bila dia layan AA aku, Tergedik sini. Tergedik sana. Benci woi. Meluat sangat sangat. Bukan apa dia tu dahlah bajet lawa plus bajet hot gitu. Konon famous and konon ramai suka kat dia. EH EH EH! ini semua poyo! Menyampah, meluat semua adalah. AKU sakit hati gila dengan dia sampai aku merajuk dengan AA. Hha, Im so sorry babe. Aku kalau jealous mula lah sakit hati and berdendam. Yaa. Memang sifat aku macam tu. Problem? No? Okay fine. Takpa aku tau kau bukan  milik aku tapi aku rasa macam kau semangat aku datang sekolah. Semangat belajar and semangat everything  lah. Hmm Takpa. My heart only belong to you MAA <3 

Sincrely Shazlin adriana binti abdul halim <3