Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Finally my dream come true!

assalamualaikum  wbt salam sejahtera :) 

Yay! Dah dapat keputusan kelas aku. Gila eh aku target kelas kedua tapi dapat lebih daripada apa yang aku jangka kan. Lol~ Dapat kelas pertama, aku happy gila masa tu macam orang apa dah wey, Seriously. Tak sangka dapat masuk kelas yang bagus sebab aku dari dulu kelas kedua jee~ Tapi. Tak sia sia usaha aku selama nih, Hihi. Okay lepasni aku lagi semangat ah belajar bila dah tukar kelas yang ada air conditioner :p lol~ Jakun ni jakun! Hha. Cikgu kata kelas aku kekal sampai akhir tahun! Yayyy!. Tapi aku tak selesa ah duduk dengan budak pandai pandai ni, Nanti aku selalu dapat no last yelah mentangmentang aku bersaing dengan budak pandai. Hehe~ Takpa. Mak aku still kasi aku online sebab aku dapat kelas bagus, Yay! Boleh online, Boleh main hp. Boleh tengok TV. Finnally usaha aku selama ni hasilkan benda yang aku tak boleh jangka kan. Yeppy! Tapi aku kena fokus jugak. Hmmm 

Apa tah yang aku tiap tiap hari yang buat aku asyik termenung terfikirkan dia je. Asyik2 dia macam dah takda orang lain, ye. Memang aku suka kat dia tapi  dia ni lain daripada yang lain lah. Usually bila aku suka dekat someone ni fikiran aku tak macam ni. Asyik termenung. Terganggu fikiran an kalau boleh tiap tiap hari aku nak tengok muka dia. Tiap tiap hari dengar suara dia yang comel tuh. Aku tak tahu kenapa tapi dia lain. Hmmm. walaupun aku dah try ah lupa kan dia tapi aku memang tak boleh. Aku sebenarnya menag ada niat something tapi niat aku berubah sebab ramai lah pesaing aku. Susah sangat aku nak rapat dengan dia. Hmnm :'(


Sinscrely Shazlin Adriana Binti Abdul Halim a.k.a Alin :)