Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
OMG!

Assalamualaikum wbt salam sejahtera <3

Yay! The best moments ever. Main perang pemadam dengan team dia. Hha. Dia pun apa lagi join ah~ Amek kau geram gilaa. Tapi seriously aku suka sangat. Best. Makin lama makin rapat dengan dia. Hha. Semalam dia senyum senyum ketawa ketawa je kat aku. Omg. Like, the best moments ever. Hha. Semalam pun baru aku tau nama sebenar dia. Aizat ahza amni? Triple A? Amni? Goshh ;p Takpa lah nama tak penting . Asalkan muka dia tetap comel and tetap ada kat hati aku. Tadi balek sch nampak dia dekat bas baru balek sch men. Hha. COMELLLLLLLLLLLLLL gilaaa :p Harap harap lah hubungan aku dengan dia makin lama makin rapat. Hihi seronok weyy ;p tapi tulahh nasib baik semalam raudah a.k.a Rahimin and the geng Xp Hha ade ade je aku ni buat nama samaran dia, Yelahh susah nakn kutuk dia kalau guna nama raudah nanti orang syak apaapa. LOL. Raudah budak paling aku benci, Playgirl doe. Main lari lari dengan lelaki. Tergedik gedik dengan lelaki. and paling aku tak suka bila dia pakai minyak wangi macam bau kubur. Lol~ Busuk gila wey. Nasib baik sekarang amni aku dah tak rapat dengan dia. Yay! Amek kau hari tu amni aku kutuk dia. HAHAHAHAHA. Padan muka doe :P

sinscerly Shazlin Adriana Abdul Halim :)