Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
Missyou

Assalamualaikum wbt. Salam sejahtera :)


Rinduuuuu. Rindu serindu rindunyaaaaaaaa ~ hmm. Ya Allah. Aku rindu sangat dekat crush aku sampai termimpi mimpikan dia. Eventhough aku takdapat bersama dengan kau, aku tengok muka kau bahagiaa je aku dah happy. Takpelah. Aku redha je. Lagipun kalau aku bagitau aku suka kat dia ppun agaknya dia mesti tak suka kat aku. Yelah sapalah aku ni kan :( Takpelah. Tengok dia harihari pun dah boleh buat aku tersenyum. Tapi skrg aku sedih. Tak dapat tengok dia. Tahun depan pun ntah sch lagi ke tak sch agama. Ya Allah. Haraplah dia sama class dengan aku. Tiap2 hari aku boleh tenguk muka dia yang henshem tuh. 

Tahun depan aku bilik 7. Hmmm. Takda kawann T__T membe aku yang lain sch gama semua pagi. Aku petang eccept farahin,and dewie. Tu pun diaorang tahun depan form 3. PMR. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa :( Macamana ni. Aku rasa macam taknak sch jeh. Hmm. Redha jelahh~