Le Moustache
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Tutorial

Hi and assalamualaikum wbt fello earthing <3 Please be nice here or i'll eat you alive! :)


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Your Name
Others: ? ? ?


gt;">amp;gt;">Older Post | Newer Posts
目まい!


Assalamualaikum wbt. Hi :)http://www.emocutez.com

Hi. Sihat?  Hmmm. Dahlama tak update dah berhabuk dah blog ni n sampai aku lupa password aku apa.  Haha. Nasibbaik ingat balik. Kalau tak~~ Umm Mati aku  Dahlaa aku sayang sangat dekat blog ni Haha. Dah bapa tahun kod aku simpan blog ni. Blog ni jelah tempat aku luahkan perasaan aku. Abes nak luahkan kat sapa? so sadlife. Hihi Taklama lagi aku dah takdapat nak online lagi ah. Hmm sedeyy Takpe lepas periksa nty nak online berapa lama pun boleh.  Wrahahahahahahaha, Revenge. Lol Tapi nak tunggu periksa tu lama lagi  Mati akuuu lah cenni. Waaaaaa Barubaru ni aku baru tusyien. Kat seri amal . Takde kawan.Hmmmm. Mak aku lah neyh. Daftar tak ckp dengan aku dulu. Dah dftr baru bg tau aku. Hmm Takpelah Kisah apaa aku? tusyien je.